mercoledì 8 ottobre 2014

Ce ati realizat in ultimii 10ani?

 Foarte buna intrebarea!Vrand-nevrand ,am facut o introspectie! In primul rand pe 12 noiembrie implinesc 35ani.! Deci,scad zece si ...hai sa incep bilantul ...tomnatic cu ce am realizat-am terminat corect si frumos facultatea de stat,am lucrat in mass media,apoi prof si traducator lb engleza si m-am casatorit de vreun an juma.Nu e banal si monoton ,ci am realizat sa apreciez momentele linistite din viata mea ,atunci cand uneori sunt in ape tulburi ale destinului.In acesti zece ani am muncit,am calatorit,mi-am pierdut sufletele dragi-bunicii-dar am gasit sufletul pereche-sotul.Nu e un cliseu.Am realizat in acesti 10ani ca atunci cand o usa se inchide ,alta cu siguranta se va deschide!In acesti zece ani,am realizat : cine imi sunt cu adevarat prietenii, care imi sunt limitele dar si cat curaj am,ca totul este pana la un punct si apoi cu totii trecem la alt nivel dorind sau nu,o alta etapa in viata si ca,orice obstacol este doar un pas mai aproape de succes!

Nessun commento:

Posta un commento