sabato 22 novembre 2014

Heidi,my love!

Pentru mine,cea mai dulce experienta a fost atat la propriu cat si la figurat si chiar are legatura cu Heidi. Era in data de 22martie anul trecut ,cand m-am casatorit civil. Eu,viitorul sot si cativa prieteni.Deci putini.La finalul scurtei ceremonii,sotul meu mi-a oferit pe langa buchetul de trandafiri galbeni(preferatii mei) si o dulce ciocolata Heidi.Pur si simplu,o pitise in buzunarul hainei si inainte sa iesim din cladirea primariei mi-a dat-o asa,pe sub mana,ca un gest doar de noi stiut! Era doar ptr mine ! Stia ca imi place la nebunie,fusese una din discutiile de la inceput-ce dulciuri iti plac?Raspunsesem prompt DOAR CIOCOLATA,DOAR HEIDI,ATAT!......Si tot despre voi...Ciocolata cu tiramisu as combina-o iarna cu o felie de panettone( italian) si o cana de vin rosu fiert (strasnic romanesc) as face o combinatie de gusturi si culturi ,iar gandul meu ar fugi haihui intr-o calatorie!.....Si iarasi voi...La ciocolata Heidi Walnut Brownie, din gama Winter Delight ,as asorta o tinuta comoda (dar sexy)de casa ce ma duce cu gandul la semineu ,pauza de la office,rasfoirea unei reviste si liniste. Deci,ptr ca e Walnut Brownie…as alege un pulover maro cu crem ,decoltat, o pereche de blugi scurti si NEAPARAT o pereche de sosete albe lungi si moi,ca ,doar ,e Winter Delight!

Nessun commento:

Posta un commento