sabato 6 dicembre 2014

Hot in the kitchen!

: Sunt o femeie care detine calitati fizice naturale! Pentru mine,nu am ales siliconul!Dar,am optat pentru acesta in frumoasa mea bucatarie,mai ales in design-ul scandinav al tacamurilor si al tuturor ustensilelor ,fara de care ,viata nu ar fi hot!Mai putin utilizata mea bucatarie,se bucura totusi de high class-ul de 4secole al brandului Fiskars.Ce e bun ,la bun trage!Asa ca,plimbandu-ma intr-o amiaza,prin bucatarie,am vazut telul,peria,pensula,cutitele speciale si m-am gandit instantaneu,cu zambetul pe buze,la o cina romantica.....SA-MI FIE MIE OFERITA!!!Asa ca,n-am stat prea mult pe ganduri,m-am imbracat sexy,am asezat pe masa pe langa paharele de vin si lampita cu lumina difuza,tot brandul Fiskars si...imi astept sotul sa-mi gateasca!Creativ stiu ca este,greu nu ii va fi ca doar il are de mare ajutor pe Fiskars!Si eu...il asist !

Nessun commento:

Posta un commento