giovedì 25 settembre 2014

Anuschka metamorfosis



Dragele mele cititoare,poate va intrebati ce e cu titlul asta?!Ce produs cosmetic e ?cine e Anuschka?Oricum un nume interesant ce ascunde parca un mister !Hai sa-l dezleg macar putin....dar mai intai...trebuie sa fiti fane  ilux.ro  care are atat blog cat si pagina de facebook!Va recomand un mare like sa le dati si nu veti regreta!Gata?Deci,ati vazut-o pe Anuschka?Cu siguranta v-a impresionat si nu o veti uita usor!Ptr barbati este ca o femeie extrem de sexy si ptr femei cea mai buna prietena!Si acum sa va spun ce reprezinta ptr mine geanta Anuschka-am cunoscut-o anul trecut cam pe timpul asta in vizita la niste prieteni,era tacuta,statea undeva pe coltul canapelei,zambea discret si s-a prezentat scurt-ANUSCHKA!Mi-a placut din prima de ea,ma intriga numele de vroiam sa-i aflu degrab originea!Pe parcursul serii am mai discutat de cateva ori dar nu credeam ca va deveni cea mai buna prietena!Atat geanta cat si femeia !Descrierea uneia  o implica si pe cealalta!Nu este stridenta dar atrage privirea ,este discreta degajand un rafinament  subtil si eleganta,poarta culori vii  cu aroma orientala,forme generoase emanand energie si senzualitate!O priveam  pe superba Anuschka si imi admiram de fapt propria reflexie in oglinda!Niciodata o geanta nu a cuprins mai bine atributele unei femei...ANUSCHKA!

Nessun commento:

Posta un commento