giovedì 25 settembre 2014

Suflet romanesc

PRODUSE ROMANESTI LA DACICCOOL

Da,intr-adevarFELICITARI!Ma bucur sincer ca exista un astfel de loc unde produsele romanesti sunt la rangul pe care-l merita,in top de atata timp,chiar daca traim intr-o invazie de produse straine,ca,de ,asta a adus capitalismul.Nu sunt o invechita ca am doar 35 ani,nu sunt marea patriota dar parca nici asa!Am uitat pur si simplu de radacinile noastre la figurat dar si la propriu.Am uitat ,majoritatea,sa apreciem produsele romanesti care sunt incontestabile,am uitat valoarea simplitatii-acum ne inconjuram de produse de afara cu nume sonore si pompoase ca ne suna mai bine la  urechi.Se stramba mondenitatea la cremele romanesti,nu calca pe la plafare,nu-si fac unguente in laboratoarele farmaciilor,nu-si fac masti naturale ptr fata la ei acasa....In mare parte s-au uitat plantele ce se culegeau cu mana se uscau si deveneau medicament la casa omului...adio fructe si legume proaspete...adio mierea aia de albine de odinioara....nu vrea sa fiu nostalgica,dar mi-e dor de atmosfera aceea...Si iar am revenit la voi...ptr ca ati reusit sa incapsulati acele vremuri,sa pastrati patina timpului dar pusa in imagine noua.Eu ador produsele naturale pe baza de plante,uleiuri din plante,sunt fana plafarelor imi plac pur si simplu cum miros-a natura si natural,nealterat de haosul monden.Uneori,Romania asa cum o vad eu o asociez cu un plafar-sa pastreze traditiile ca au farmecul lor,sa respecte oamenii care au lasat ceva in urma lor(Ana Aslan-doar un exemplu ca sa raman in acest registru),sa se aprecieze pamantul si natura ca ele sunt baza si ,nu in ultimul rand,sa reinvete sa iubeasca frumosul,oamenii si sa zambeasca!Cam asta e tot...am vrut sa va impartasesc sincer opinia mea despre dvs,ca sunt pro natural,m-am abonat la newsletter ptr noutati si concursuri,imi pare rau ca le-am ratat pe restul desi mi-ar fi placut cosmetice bio,bijuterie,traistuta fermecata,dar asta e ,speranta e specifica romanului.Din nou FELICITARI,imi place blogul Cecilia Caragea , si o minte brici ptr a promova in continuare produsele romanesti!

Nessun commento:

Posta un commento