mercoledì 16 settembre 2015

Bilant tomnatic

Bilant tomnatic

Am avut chef azi sa mai scriu  pe blog...ptr mine si din respect ptr coletele cu minunatii primite de la diverse branduri.Nu e un blog accesat ,nici nu ma pricep la  tehnologie,e doar o inlocuire a caietului(jurnalului sau laudarosia printe prieteni) cu modernul laptop/blog.Cred ca e o forma de ...sadism,dar nu ma intereseaza vizualizarile,poate nu am nici una,poate totusi mi-as dori a fi accesata,dar,totusi,cand faci ceva cu mare pasiune,popularitatea,alte angajamente de businesss vor veni...poate e doar o moda acum sa fii bloggerita,mai primesti moaca un produs,mai cunosti lume,e un trend acum...cat o dura si asta...Dar tot ptr noi scriem,e doar un jurnal intim...dar mai public.Cu toate ne visam Carrie din Sex and the city...am scris despre asta,m-am hranit cu o astfel de imagine si o am in mare parte..cel putin in cercul de prieteni si in foamea avida de a scrie mereu,despre orice,oriunde,visand noaptea titluri de articole hot!Mi-am numit copilasul de blog-karismabeauty-nu am vrut intentionat o tema anume,deoarece consider ca frumusetea carismatica sta si reiese din orice.....dar mai ales din zambet!!Cu acelasi drag zambet si cu alte colaborari ,traduceri va astept la adresa de mail      dragomirdaniella12@yahoo.com     Daca doriti si va face placere, rasfoiti cu drag si rabdare blogul,cititi ce va place,sariti peste ce nu va place,dar aveti rabdare si treceti-l in revista pe tot-despre produse cosmetice,ganduri ,stari si senzatii...

Nessun commento:

Posta un commento