mercoledì 23 settembre 2015

Born for freedom!

BORN FOR FREEDOM

Intotdeauna am vrut mai mult de la mine,sa sparg oarecum "barierele "comuniste ale mentalitatii-acel job caldut,o familie,liniste,totul programat si la timpul lui!Am reusit a fi contra valului,macar in interiorul meu si prin deciziile luate oarecum!Inca de la 14-15 ani scriam pe la ziare,( diverse,specifice varstei,desi locuiam in provincie)eram ceva platita ,dar iubeam la nebunie socialul,discutiile, scrisorile primite,faceam cu pasiune totul...Si inprezent fac la fel ,sunt freelancer dupa 20 ani ,timp in care am fost regulamentar"inrolata" in liceu,facultate si job static,predand zilnic limba engleza!Nu sunt naturally designed for this! Born for freedom este motto-ul meu in toate aspectele vietii :fac doar ceea ce rezoneaza sufletului meu,nu las pe nimeni sa ma doboare,cred in mine insami chiar si atunci cand soarta mi-e potrivnica!   alt

Nessun commento:

Posta un commento