mercoledì 26 febbraio 2014

Campanie PR baba Dochia-THE PRACTICE.RO

Intr-o lume moderna si cam haotica ,Baba Dochia (la propriu sau la figurat)si-ar face cam greu intrarea sau ar avea cel putin obstacolul de a mentine atentia privitorului,asa ca ,ce sa mai vb de promovare!Dar hai sa facem o incercare,tot in aceasta lume in care se citeste mai putin tiparit de sa simti mirosul cartii proaspat aburinde din tipografie si mai mult printat,resume,gata supervizat online.Si totusi,ma incapatanez sa rasfoiesc din diverse pozitii si chiar sa adorm pe un basm al copilariei,frumos reeditat si de pe taraba cumparat!Mi-ar placea un basm cu insertii si poze moderne,o carte in care sa-mi regasesc atat copilaria cat si modernitatea femeii de 35,sa citesc povestea Dochiei cea de odinioara dar sa o imprietenesc cu peripetiile celei moderne a la Carrie Bradshaw sau sa o aduc pe baba in capitala!Imi imaginez o carte ce sa aiba ca target-group ,exquisite and office women,sa inteleaga prin cate se trecea si atunci si cat e de actual si in prezent(sub o forma sau alta).Mi-ar placea o campanie vizibila,non-agresiva ,2-3 postere mari si diferite in metrou(mitica Dochia in vesmantele-i specific autohtone si cea moderna coborata parca de pe coperta Vogue) , 2-3 reclame diferite ,catchy logo-uri de sa crezi ca fac reclama la medicamente de osteoporoza dar totusi cu aluzie de sex-appeal ,subtil si modern.Imi imaginez o editura clasica dar si open-minded,iar cartea sa devina una din colectiiile de pe noptiera ,sa-mi fie draga ca un ghid al femeii vazuta atat prin ochi ancestrali cat si moderni!

Nessun commento:

Posta un commento