giovedì 4 aprile 2013

BB CREAM DR.BRANDT

FLEXITONE BB CREAM DR.BRANDT-asta este crema despre care vreau sa va povestesc,s-o laud  si s-o nominalizez ptr votare ptr ca merita din plin!E tot ce-si poate dori o femeie de la crema personala ,ptr ca are multe calitati si indeplineste multe dorinte ascunse ale genului feminin. Prima data eu am auzit de existenta ei  la o reclama tv...apoi aproape obsesiv acea reclama,dupa m-am hotarat sa citesc despre ea in reviste de specialitate...si m-am convins ca e the best!E ca un balsam ptr  ten-de fapt initialele BB provin din engleza blemish balm,adica balsam tamaduitor si chiar au mare dreptate.Eu ,dupa ce ma demachiez ma dau usor cu degetele cu aceasta crema care se intinde imediat si mai ales uniform.Eu nu sunt adepta multor produse cosmetice asa ca sunt tare incantata de aceasta crema-eu ii  spun crema 5 in 1 ptr ca are multe intrebuintari-este baza ptr machiaj,corector ptr imperfectiuni,fond de ten,iluminator ptr chip si chiar pudra.Se merita!Ba chiar 6 in 1 ptr ca imi ofera si protectie UV.Asa ca imi rezulta un ten de papusa,zero probleme,autoajustare ptr fie tip de ten in parte,imi da luminozitate de parca ma bucura instant!Si cred ca mai are o calitate -are si efect anti imbatranire!Deci 7 calitati detine crema asta miracol si eu o consider castigatoare!

Nessun commento:

Posta un commento