giovedì 4 aprile 2013

SPUMA NIVEA

Ca sa-mi stilizez parul sunt foarte incantata de SPUMA VOLUME SENSATION de la NIVEA.Este extrem de practica putand fi folosita seara la o ocazie dar mai ales dimineata inainte sa pleci la job cand parul nu arata fain  eu il ud putin  cu apa apoi spuma pieptanat si il dau ce forma vreau  uneori il tapez putin si il prind cu o clama.Oricum spuna este ptr volum nici nu-ti mai trebuie alte aranjari.    miroase frumos da un parfum aparte parului  nu-mi incarca parul sa am impresia de peruca!il simt lejer si sigur pe el!iar de mine,ce sa mai zic?...parul meu e admirat mereu asezat asa cum tb nici sa iasa in evidenta de parca as fi venit de la coafor la 9 dimineata dar nici nu trec neobservata!Recomand spuma NIVEA este prietena la nevoie se cunoaste!

Nessun commento:

Posta un commento