giovedì 4 aprile 2013

RIMMEL LONDON

Mascara de la RIMMEL LONDON VOLUME FLASH SCANDAL EYES merita din plin sa fie pe covorul rosu de la beauty awards!De ce? ptr ca ma face sa ma simt bine inca de dimineata imediat cum ma dau pe gene.e mirific .parca imi rasfata genele si te face sa te simti din poveste!e natural nu incarca sa dea senzatia de artificial ,evidentiaza privirea si face dintr-o zi simpla una aparte.Ochii mei atrag privirea celorlalti!Si se merita!Chiar capat LONDON LOOK!Am 3 variantepe care le folosesc in functie de stare-ziua maro sau negru simplu,iar la vreo petrecere negru inchis,extrem.Acest rimel imi da volum genelor sunt mai proeminente.Oricum am inteles ca are de 3 ori mai multa keratina  si colagen si parca si periuta e mai performanta.Deci sunt de 3 ori femeie !

Nessun commento:

Posta un commento