giovedì 4 aprile 2013

GEL EXFOLIANT ELMIPLANT

SKIN CONTROL ELMIPLANT GEL EXFOLIANT este raspunsul meu la votare categoria anti-imperfectiuni ptr ca elimina imperfectiunile tenului regleaza sebumul si reda prospetimea naturaletea fetei.Nu e doar o reclama sau vorbe-n vant!Folosesc acest produs nu zilnic asa cum scrie pe el ci de cate ori am nevoie.Cam 1 data pe sapt cand imi simttenul incarcat si obosit ma rasfat in baie cu acest gel!E usor de aplicat miroase frmos se exfoliaza bine si uniform.Eu ma demachiez si inainte si dupa aplicare gel.Inainte ca sa sterg machiajul praful si dupa ca sa-mi las fata curata in intregime.Oricum eu sunt fana ELMIPLANT si la servetele demachiante gel de corp....Gelul SKIN COTROL are ingrediente de nota 10 eficiente intra in piele te revigoreaza pe loc ,deci merita sa castige!

Nessun commento:

Posta un commento