giovedì 4 aprile 2013

ELMIPLANT

Am votat cu mult drag si sinceritate servetelele demachiante de la ELMIPLANT .Din start au fost 2 motive-este un produs romanesc(si nu ca as fi eu vreo patrioata)dar am mare incredere in el ca e tare bun-si mai ales ca vorbesc din experienta,il folosesc zilnic il car dupa mine in geanta uneori ma demachiez si in pauza la servici cand imi simt tenul obosit si vreau o revigorare.E ajutorul meu ascuns!Acasa am alt pachet ptr demachierile obligatorii de dimineata si seara!Nu mai spun vara de cate ori il folosesc...plus carat cu mine in concediu.E primul si importantul accesoriu!Cred ca a devenit membru de familie!Ma scoate mereu din impas pot sa nu am trusa de machiaj la mine.Ma sterg usor cu ELMIPLANT si ma simt ca noua.Iti da o stare de bine prospetime si miros foarte placut tenului,parca iti lumineaza chipul si iti da incredere in tine(si chiar nu e un cliseu).Recomand cu caldura acest produs!

Nessun commento:

Posta un commento