giovedì 4 aprile 2013

SAMPON LABEL M

DRY SHAMPOO de la LABEL M este samponul uscat pe care-l folosesc de putin timp ,dar de care sunt incantata.Se pare ca e un produs modern,nu auzisem de existenta unui astfel de sampon,era ceva nou ptr mine,pana cand am vazut reclama si mi s-a parut interesanta ideea,asa ca am incercat.Noutatea consta in faptul ca nu necesita spalare propriu-zisa sau clatire.Imi place,imi reactiveaza coafura,imi elimina sebumul si efectul secundar al produselor de styling,gen spuma si fixativ.Ma incanta rapiditatea lui si ca e pe uscat!Dar imi confera un look de parca am parul proaspat spalat,clasic.Acest tip de sampon,dupa cate am observat,are rol de improspatare intre 2 samponari.Am fost tare sceptica la inceput,dar apoi am observat ca imi lasa parul curat,lejer,fresh dar mai ales parca ii schimba textura parului.Adica substantele din el ,naturale,pe baza de ovaz,orez,soia mi-au hranit parul uscat si aspru.DRY SHAMPOO LABEL M repara intareste da volum si coafeaza parul.Ptr atatea calitati merita premiat!

Nessun commento:

Posta un commento