lunedì 8 aprile 2013

Apimond de la Dacic Cool

Apa de flori pe baza de  musetel este o minunatie!Simteam  tenul obosit ,putin iritat si vroiam sa ma relaxez....si brusc mi-am amintit de Apimond de la Dacic Cool...de parca ma striga din baie si vroia sa ajute!Si chiar a fost un mare prieten:asa ca m-am demachiat si apoi am stropit putin cate putinn cu aceasta apa de fata cu miros imbietor de musetel...o feerie,va zic sincer!M-a calmat si m-a energizat in acelasi timp!Cu adevarat "din inima naturii",un miros sincer si natural de musetel ca de la bunica,ca din gradina ei sau din leacurile bunicii!Parca m-a dus in alt timp si spatiu...tenul meu a fost rasfatat cu aceasta apa florala nobila,ca doar  musetel in lb latina e Anthemis Nobilis....deci nimic nu e intamplator!Aceasta apa de flori de musetel pusa in valoare la DACIC COOL merita toata aprecierea!Si tenul meu imi multumeste...vizibil de alegerea facuta!

Nessun commento:

Posta un commento