giovedì 4 aprile 2013

SERUM ELIXIR KERASTASE


SERUM ELIXIR ULTIME de la KERASTASE este un ulei hranitor ptr par,il face sa luceasca,ii intareste radacina si firul,il face mai matasos,intr-un cuvant e un rasfat ptr podoaba capilara!In primul rand va spun ca miroase extraordinar m-am indragostit de el!La inceput l-am primit cadou am fost putin sceptica dar l-am incercat si a fost ...wow!De atunci...acum se stie...cel putin o data pe sapt cand il vreau mai luminos descurcat si vizibil vitaminizat si vitalizat!Acum e prietenul meu secret acest SERUM,un adevarat ELIXIR! El este nu numai un balsam prt par,ci si ptr suflet!Ma face sa ma simt bine in propria piele,sporandu-mi increderea in mine!Este secretul vedetelor pe care mi l-am insusit si eu si vi-l recomand cu drag!Sa fie votat ca merita!
 

Nessun commento:

Posta un commento