giovedì 4 aprile 2013

BB CREAM MAYBELLINE

BB CREAM DREAM FRESH MAYBELLINE-este solutia ideala ca machiaj baza!Negresit!Aceasta crema e raspunsul meu castigator la categoria machiaj baza si sper sa castige .Sa va impartasesc motivul! In primul rand sunt extraordinare substantele nutritive din gama Maybelline vitaminizeaza  vitalizeaza si dau un look aparte!In al doilea rand am ales BBCREAM DREAM FRESH ptr ca e mai mult decat o simpla crema ,e acel ceva intre ingrijirea pielii si machiaj,dimineata dupa ce ma demachiez ma dau cu BB nu numai ca baza de machiaj ba chiar uneori e insusi machiajul!  Crema contine vitamine ,este un balsam ptr chip si suflet!Sunt tare incantata miroase frumos imi da o luminozitate naturala a fetei , imi ofera prospetime chipului  ,este ajutorul de dimineata nu degeaba o cheama FRESH iar look-ul pe care-l creeaza este 100% de vis,adica o mai cheama si DREAM. V-am spus ca e tare faina!Ba chiar am citit intr-un sondaj ca e in top 5 creme the best  si deasemenea reprezinta un secret de frumusete a vedetelor internationale!Deci ,folosind aceasta crema vom avea si un look de covor rosu!SE MERITA!

Nessun commento:

Posta un commento