giovedì 4 aprile 2013

PARFUM DAMA TRUSSARDI

TRUSSARDI DONNA este alegerea mea ptr parfumeria feminina.De ce?Aceasta aroma are acea nota distincta ce te face sa o recunosti dintr-o mie!Tin minte cand m-am dat prima data, o colega mi-a zis in treacat ca miros ca o gradina cu flori!Am zambit pe moment si abia asteptam sa ajung acasa sa vad ce compozitie are parfumul meu.Eu aveam impresia si prima savoare pe care am simtit-o cand am deschis sticluta a fost cea de patchoulli.My favourite!Si am ajuns acasa de la job...fuga spre parfum,dar si spre net ca sa aflu mai multe.Parfumul pe care-l votez acum are,deasemenea,nuante de santal,iasomie,citrice....si miroaseeee de nu-ti vine sa-ti iei nasul!Si persista,ceea ce e extrem de important...si e usor de carat in gentuta ptr a reimprospata cand am chef!Citeam pe net ca brandul TRUSSARDI a implinit  in 2011 un secol de existenta,ceea ce FELICITARI!datorita produselor calitative!Aceasta DONNA ce se imparfumeaza cu TRUSSARDI reprezinta feminitatea moderna si sofisticata!

Nessun commento:

Posta un commento